Fins aviat!

Aquest viatge ha arribat a l’última parada. Toca acomiadar-nos i desitjar-nos un bon estiu, unes bones vacances i moltíssima sort i energia per aquesta nova etapa que esteu a punt de començar!

Estem segurs que a tots i totes vosaltres us anirà d’allò més bé i que aconseguireu tot allò que us proposeu. Seguiu sent vosaltres mateixos i seguiu amb la mateixa ambició, les mateixes ganes d’aprendre i seguiu sempre ajudant-vos els uns als altres.

Per últim us vull agrair aquest curs, tots els moments i records que m’heu regalat seran records per sempre! No canvieu, us esteu convertint en unes grans i bellíssimes persones.

Aquí a l’escola us trobarem molt a faltar, però això no és un adéu, és un FINS AVIAT!

(Us deixo aquí la fotografia de grup perquè us la pugueu descarregar)

COMIAT

S’acosta el final d’aquest llarg viatge i això vol dir que s’acosta també el gran comiat d’aquest curs.

Us deixem el recull de fotografies de tot aquest trajecte per l’escola que vam poder veure ahir a la tarda tots junts al teatre.

També trobareu les fotografies de l’acte d’ahir de l’entrega d’orles.

Moltes gràcies a tots i totes per haver-nos acompanyat durant aquests anys i per fer del dia d’ahir un record molt especial!
Us trobarem a faltar!

Mostra Educativa

Benvolgudes famílies i alumnes,

En aquest curs tant especial, volem continuat compartint amb totes i tots vosaltres LA MOSTRA EDUCATIVA. Per això l’hem preparat amb molta il·lusió però en un format diferent degut a la situació de la pandèmia.

Enguany serà una trobada virtual, on podreu veure L’ESCOLA A BOCINS i gaudir d’un recull de propostes que els vostres fills i filles han realitzat durant aquest any.

A la pàgina web, dins l’apartat de famílies, hi trobareu un planell de l’escola. Clicant a cada aula podreu accedir a cada un dels vídeos. Us animem a veure’ls tots, ja que són diferents.

També hi podeu accedir a través d’aquest enllaç: L’escola a bocins.

Esperem que gaudiu d’aquest tastet!

AMBICIA’T

Els passats dies 12 i 13 vam gaudir d’un curs de circulació cívica i segur(Ambicia’t)coordinat per la cooperativa BICICLOT i l’Ajuntament de Terrassa.

A més, tots aquells qui encara no sabíem anar amb bicicleta, o no estàvem prou segurs per circular per la ciutat, vam tenir l’oportunitat d’aprofundir en la tècnica i ens vam quedar fent maniobres i circuits per seguir aprenent a controlar i dominar la bici amb seguretat.

Si voleu col·laborar en un estudi de l’Ajuntament, responeu aquesta ENQUESTA de mobilitat dels alumens entre el domicili i l’escola.

Entrevistem la Júlia!

Comencem la setmana fent de periodistes!

Aquest matí hem rebut la visita de la Júlia, infermera i supervivent d’un càncer de mama.
La Júlia ens ha respost moltíssimes de les preguntes que ens han sorgit durant el nostre últim front d’investigació, a partir del qual estem estudiant la cèl·lula i, més concretament, el càncer.

Hem conegut a fons molts conceptes que tots i totes havíem escoltat alguna vegada, però no sabíem ben bé què volien dir i hem quedat que si ens seguexien sorgint dubtes podrem tornar a contactar amb ella per resoldre’ls.

Júlia et volem donar les gràcies pel teu testimoni, pel teu temps i per parlar-nos d’aquesta malaltia sempre des de la positivitat.

Feliç Sant a tots els Jordis i Jordines!

La classe de 6èC us desitgem una molt feliç diada de Sant Jordi plena de roses, llibres, abraçades, petons i somriures que, tot i que aquest any s’amaguen darrere les mascaretes, no us oblideu que els ulls també parlen i, de ben segur, avui brillaran una mica més!

Us enllacem el vídeo per si voleu repetir la rosa de paper a casa i seguir sorprenent a la família!
Gaudiu del divendres!