ÀREA I
Continguts procediments:
– Imitació dels personatges als que representen amb les disfresses utilitzant el joc simbòlic i dramàtic.
– Coordinació òculo-manual en a realització de les activitats que requereixin el ratolí.
Continguts d´actituds, valors i normes:
– Gaudi amb la representació d´un personatge diferent a la pròpia persona.
– Esforç per ser precís en els moviments amb el ratolí.
ÀREA II
Continguts procediments:
– Identificació de les tradicions de Dijous Gras (llarder)
-Coneixement dels trets que identifiquen la festa de Carnaval: el rei Carnestoltes, les disfresses, la disbauxa…
– Identificació de la tradició d´enterrar la sardina el dimecres de cendra.
Continguts de fets i conceptes:
– El Dijous Gras (Llarder)
– El Carnestoltes
– EL Rei Carnestoltes.
– Dimecres de Cendra.
Continguts d´actituds, valors i normes:
– Participació activa en la festa de disfresses i les ordres de Carnestoltes.
– Respecte per les disfresses dels altres companys.
ÀREA III
Continguts procediments:
*Ll. Verbal: – Expressió verbal de les pròpies emocions i
sentiments respecte a la festa de Carnaval.
– Memorització de la cantarella: el Dijous Llarder.
– Escolta atenta del conte “El Cargol Ramon”
*Ll. Plàstic: – Elaboració d´un antifaç utilitzant diverses
tècniques plàstiques: punxonar, pintar, envernissar,
retallar.
– Dibuix de la pròpia disfressa.
*Ll. Musical: – Memorització de la cançó Ara arriba Carnestoltes.
Continguts de fets i conceptes:
*Ll. verbal: – Dita: El Dijous Llarder.
– Conte: “El Cargol Ramon”
*Ll. Musical: -Cançò: Ara arriba Carnestoltes!
Continguts d´actituds, valors i normes:
– Interès per dur a terme les activitats proposades.