L’ESCOLA

PROJECTE EDUCATIU

EN EL NOSTRE PROJECTE…

. Garantim la felicitat de l’infant com a dret fonamental.

. Oferim materials que ajudin a l’infant a desenvolupar totes les seves potencialitats.

. El joc és innat en l’infant, a través d’aquest construeix el seu propi pensament i l’ajuda a relacionar-se amb els      altres.

. Creiem en l’infant com a ésser individual, amb identitat pròpia, competent, capaç, amb uns drets i potencialitats que se li han de garantir.

. La vida quotidiana és fonamental perquè l’ infant aconsegueixi experiències significatives, que l’ajudaran a crear la seva pròpia identitat.

. Pensem en un adult que escolta, que observa, acompanya, deixa fer i proporciona condicions perquè els infants adquireixin al seu ritme nous aprenentatges cada dia. Tot això des de l’estima i el respecte.

. La família és fonamental a l’escola, volem que s’hi trobi com a casa i que hi participi de manera activa.

. Procurem  crear espais funcionals i acollidors que contribueixin a la construcció del pensament, respectant les individualitats de cada infant.

. Creiem en una escola viva que permet desenvolupar la curiositat i la motivació per aprendre, capaç d’estimular i involucrar tots els que viuen en ella; integradora, acollidora,amb experiències, intel·ligències, on tot i tothom i és important.

ORGANIGRAMA DE L’ESCOLA

L’escola està dividida en 3 estances:

ESTANÇA VERDA ( de 4 mesos a 1 any ) – Nascuts l’any 2020

ESTANÇA TARONJA ( 1 – 2 anys ) – Nascuts l’any 2019

ESTANÇA LILA ( 2- 3 anys ) – Nascuts l’any 2018

EQUIP EDUCATIU

Personal docent

• DIRECTORA: Judit Campàs Busquets
  • EDUCADORES: Lurdes Terradellas Redón, Eva De La Fuente Fernández, Carme Rovira Monturiol, Rosa Mª Costa Corominas, Marta Riera Colom, Gemma Hervas Luís.

Personal de serveis

• CUINERA: Roser Linares Arrabal