What do you want to be?

During last term we worked on vocabulary related to work with 6th graders. We discovered the vocabulary, we played different games and we also developed a project that consisted of creating a poster in which students described their ideal job. They were asked to talk about the tasks they will do in that job, the people they will work with, the place where they will be and, finally, they were asked to give reasons for they choice.
The results have been that nice that we have decided to go deeper on that topic and prepare an oral presentation on our posters.

We are convinced we are going to discover really interesting information about our classmates with these presentation, don’t you think so?

My ideal job

Durant el passat trimestre vam treballar el vocabulari relacionat amb les professions. Vam descobrir el vocabulari, vam fer diferents jocs i també vam creat un projecte que va consistir en l’elaboració d’un pòster en què els alumnes havien de descriure el seu treball ideal. Se’ls hi va demanar que expliquessin les tasques que s’han de desenvolupar amb aquest treball, la gent amb què es treballa, el lloc on es fa i, finalment, se’ls hi va demanar donar una petita explicació del perquè de la seva tria.
Els resultats han estat tan meravellosos que hem decidit seguir treballant aquest tema i preparar una presentació oral sobre els nostres pòsters.

Estem convençuts que amb aquestes presentacions podrem descobrir informació d’allò més interessant sobre els nostres companys, no ho creieu?