Singapur-Olesa de Montserrat

Els alumnes de 4t d’ESO han començat un intercanvi de correspondència i projectes amb una escola de Singapur. Es tracta d’un intercanvi en el qual pretenem potenciar que els estudiants d’ambdues escoles estableixin el màxim de relació possible de forma autònoma fent ús de les noves tecnologies (correus, whats, skype, facebook, instagram…) tot utilitzant en el nostre cas l’anglès i en el cas dels estudiants de Singapur el castellà.
Els primers contactes es van establir abans de Nadal coincidint amb el començament de les vacances estivals dels singapuresos i dificultant així els començaments. Als alumnes de la nostra escola els van fer molta gràcia els cartells enviats pels alumnes de Singapur en el qual demanaven algú que els adoptés amb un vocabulari castellà força precari.
Ara, acabades ja les seves vacances, reprenem el projecte amb ganes d’establir millors relacions.