The Fonix 2016

Aquestes dues darreres setmanes a l’Escola Povill (Primària i Secundària) hem estat fent les proves corresponents a la fase local del 9è Concurs d’Anglès Interescolar de Catalunya (The Fonix 2016) organitzat per International House Barcelona, per la Fundació Catalana de l’Esplai i per la Secretaria General de Polítiques Educatives del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya com a activitat organitzada en el marc d’iniciatives socials d’accions d’entorn i d’activitats vers l’excel·lència i en el del Pla d’impuls de la llengua anglesa als centres educatius catalans.

L’Escola hi participa amb la finalitat d’estimular i motivar l’aprenentatge d’aquest idioma, atesa la seva importància a la societat actual.

Han resultat guanyadors els següents alumnes:

-5è. David Muixí Canals

-6è. Laia Pérez Verdugo

-1r ESO. Adrià Herrador Martínez

-2n ESO. Anna Gil Naranjo

-3r ESO. Nerea Vázquez Escribà

-4t ESO. Patricia Martin Soberbio

El proper 27 de febrer es desplaçaran a Barcelona i participaran a la 2a fase territorial juntament amb altres alumnes de la província de Barcelona.

Moltes felicitats i molta sort a tots!