Visita inesperada

El dimarts 22 de setembre vam rebre la visita inesperada d’en Joshka.

El curs passat els alumnes de 3r van mantenir un intercanvi de correspondència en anglès  amb una escola de Bremen (Alemanya). Alguns alumnes van seguir amb correus, missatges i whats app durant l’estiu. Casualment, un d’aquests alumnes passava aquests dies prop d’Olesa i parlant van quedar per trobar-se amb la noia amb la qual encara tenia contacte. Per això, quan vam saber que era a Barcelona, el vam convidar a venir a l’escola i va participar en algunes classes d’alemany i d’anglès. Els alumnes li van fer preguntes diverses, van parlar de l’educació als dos països i van fer algun joc.

Una bonica experiència el fet de conèixer en persona algú que de moment només coneixíem virtualment. En Joshka va ser molt correcte i educat amb tothom i va dir que li agradaria tenir la nostra escola a Alemanya. Tot un luxe!

Gràcies Joshka i fins una altra!WP_20150922_13_22_08_Pro