Clothes and complements

Hello everybody!

Learning English is a lot of fun if you are very creative!

The students of third year of primary have a lot of ideas to contribute to this objective.

We practice the names of clothes (shorts, sunglasses, T-shirt, trainers, jumper, trousers, cap, etc. ) dressing up in funny ways. We also, reinforce the need of especifying if they are singular o plural so we don’t make any mistakes (some examples are: A T-shirt, a cap/ sunglasses or socks)

What am I wearing? What is she/he wearing?

I’m wearing…She/he’s wearing…

Take a look at some photos!

clothes 3rd3 clothes 3rd clothes 3rd1 clothes 3rd2

Aprendre anglès pot ser molt divertit si s’és molt creatiu!

Els alumnes de 3r de primaria han tingut moltes idees per aconseguir aquest objectiu.

Practiquem els noms de la roba (pantalons curts, ulleres de sol, samarreta de màniga curta, bambes, jersei, pantalons, gorra, etc.) i ens vestim de maneres molt divertides. Es molt important saber si aquestes paraules son singular o plural per tal de no equivocar-nos.