Auxiliar de conversa d’alemany

Foto 4rt Alex

Els alumnes d’alemany de 2n, 3r i 4rt ja han pogut gaudir de la visita de l’Alex, el primer auxiliar de conversa. Els tres cursos prèviament havien preparat una entrevista per a fer-li i després cada curs va optar per una activitat diferent. Els de 2n li van explicar jocs tradicionals catalans i van ballar una sardana. Els de 3r i 4rt van escoltar
música moderna d’Alemanya i també li van ensenyar quina música els agradava a ells en català i en castellà. Els de 4rt a més a més, van compartir amb l’Alex una hora de socials i l’hora de pati.
L’Alex va explicar als alumnes que havia vingut aquí com a voluntari europeu per a ajudar a una agrupació de persones amb discapacitat, l’Associació Alba de Tàrrega. L’experiència va ser molt enriquidora per a les dues bandes.
A finals de maig podrem gaudir de nou de la visita d’un segon auxiliar de conversa, a qui els alumnes ja esperen.