99 Luftballon (99 globus)

“Hast du etwas Zeit für mich?“ (Tens una mica de temps per a mi?). Així comença la cançó que han treballat els alumnes de 4rt d’alemany aquesta setmana. Es tracta d’una cançó antiga cantada originàriament en alemany per la cantant alemanya Nena i traduïda i popularitzada a l’anglès amb posterioritat. Una cançó súper coneguda a nivell internacional i cantada amb orgull per molts alemanys i no alemanys també, és clar.

Els ha sorprès el significat de la cançó on tot comença amb uns simples globus que degut a malentesos acabarien originant una guerra.

La cançó els ha permès aprendre vocabulari, frases i expressions. Com que a la majoria d’alumnes els agrada cantar i ballar i són força festius, l’han cantada, traduïda i també ballada …Imatge de previsualització de YouTube