Preparació per a les proves de l’examen Preliminary English Test (PET) de Cambridge

PET English 4

Els alumnes de 2n, 3r i 4rt curs d’ESO estan fent algunes proves per a la preparació de l’examen PET (Preliminary English Test) de Cambridge corresponent al nivell B1 previ per a accedir al nivell posterior B2 de FCE (First Certificate in English) de Cambridge. Es tracta d’un nivell oficial d’anglès reconegut oficialment segons la nomenclatura del marc europeu comú de referència per a les llengües. A mesura que els alumnes van avançant en les proves, es van adonant que no són tan difícils com semblen, però que cal molta pràctica i estar força per la feina si es vol passar l’examen amb èxit i avançar cap al següent nivell, el FCE esmentat anteriorment. Nivell sobre el qual també faran proves aquest mateix curs els alumnes de 4rt.