Participació en projeces internacionals interdisciplinars, jocs i intercanvi de correspondència en anglès i/o alemany

Where are we We have a unique senseWe are in Bermuda!Bermuda High School for Girls

Aquests darrers dies els alumnes de 4rt d’ESO han participat en un joc anomenat “Culture in a box” que ha consistit inicialment en endevinar de quin país són els estudiants amb els quals posteriorment establiran contacte. Els alumnes han preparat ja els primers correus electrònics amb la finalitat de mantenir correspondència en anglès amb alumnes de la mateixa escola de secundària internacional i es durà a terme un projecte interdisciplinari que treballarà de forma transversal una o més assignatures.
De moment, ja han començat el projecte i el joc, es van aportant idees de com funcionarà tot plegat, però la veritat és que els alumnes estaven súper intrigats i la pregunta predominant era la següent: D’on són els alumnes de l’altra escola?

Després de veure la presentació que han fet els alumnes de l’altra escola, els alumnes han descobert que estan fent un projecte amb un institut de l’illa de Les Bermudes. Han quedat molt sorpresos!

D’altra banda, els alumnes de 3r d’ESO començaran també un intercanvi d’emails amb una escola d’Alemanya, inicialment s’establirà el contacte en anglès però també s’afavorirà la integració de la llengua alemana a mesura que els alumnes avancin i tinguin més coneixements de l’idioma.