Bones pràctiques dels alumnes d’alemany

Dialoge Deutsch 2Dialoge Deutsch 3Memory 3 DeutschMemory 2 DeutschMemory 1 Deutsch

Aquest curs també han començat a fer alemany alguns alumnes de 2n i 3r d’ESO, són 17 i 11 estudiants respectivament molt il·lusionats en iniciar-se en una segona llengua estrangera. Estan treballant vocabulari bàsic i diàlegs de situacions reals i encara que poc a poc l’idioma es vagi complicant, els resultats dels exàmens són força bons.
Els 13 alumnes de 4rt d’alemany que van començar el curs passat, ja són capaços de produir textos escrits i orals de més nivell, però això no vol dir que no els agradi jugar, ells mateixos han creat un joc de memòria per estudiar vocabulari nou i els seus corresponents articles!