Celebració dels aniversaris, l’infant com a protagonista

Per a totes les persones, i especialment les criatures, el dia del nostre aniversari és molt especial.

Des de la llar donem un protagonisme molt important a cada una de les nenes i dels nens que celebren anys durant el curs escolar.

El dia abans de l’aniversari, s’emporten a casa la capsa dels aniversaris, a dins hi ha la corona de cartolina i gomets. A casa, juntament tota la família decoren la corona i emplenen la capsa de les joguines o altres objectes que el nen o la nena vol ensenyar a els seus companys i companyes, en aquesta capsa també hi posa la seva música preferida..

El dia de l’aniversari arriba a la llar amb la corona posada, les famílies quan ho veuen ja el o la van felicitant. Un cop a l’aula se li fa una festa especial, se li canta la cançó d’aniversari, ensenya els objectes o joguines que ha portat de casa seva, i escolten la seva música preferida que ha portat de casa. Es converteix en la o el protagonista del dia!!!!!