Consell Escolar

El Consell Escolar és l’òrgan de participació de la comunitat educativa en el govern de la Llar. Funciona d’acord amb la normativa vigent que n’especifica les funcions, la composició i l’elecció i la renovació dels membres.

La composició del Consell Escolar és la següent:

1. El director o la directora de la llar d’infants, que el presideix.
  2. Un o una representant de l’ajuntament del municipi on s’ubica la llar d’infants.
  3. Dues representants del personal educador de llar d’infants, elegit per i entre el mateix personal.
  4. Dos o dues del sector de mares i pares de la llar d’infants, elegit respectivament per ells i entre ells.

Els membres electes s’han d’escollir d’acord amb el procediment establert amb caràcter general per als consells escolars dels centres públics. Cada dos anys es renoven la meitat de les representants de les famílies i les educadores.