Servei de Menjador

Servei de menjador

Pel que fa al servei de menjador, a la nostra Llar d’Infants el menjar és subministrat per una empresa de càtering i el berenar és realitzat per les cuineres de la Llar.

Els menús es confeccionen mensualment sota la supervisió d’una dietista. Aquests són variats i adaptats a les necessitats dels infants.

En casos de nens/es amb al·lèrgies o intoleràncies a algun aliment, es segueix un protocol des del moment en què un alumne amb necessitats alimentàries especials comença a utilitzar el servei de menjador escolar , contemplem també menús per opció personal (creences religioses..).

Durant l’estona del menjador es treballen aspectes molt importants com:

• Hàbits alimentació.
  • Hàbits d’higiene.
  • Relacions socials.

El Càtering pel curs 2020-21 ha estat  Càtering Àgora

Podeu veure una mostra dels diferents menús a la pestanya Menús del més.

Com es pot veure els diferents menús segons les diferents demandes culturals .

S’està treballant per oferir un menú halal si te demanda.

Aquest curs l’Ajuntament de Tarragona ha ofert uns ajuts de menjador per a les famílies, es preveu que aquest proper curs també es puguin sol.licitar.

Comments are closed.