El nostre projecte de la maleta viatgera té com objectiu mantenir un constant contacte entre els dos àmbits en que l’infant és relaciona, la família i entorn proper i la llar d’infants.
Tant a P1 com a P2 els infants s’emporten a casa seva i per torns la mascota de la seva classe , que en el nostre projecte pedagògic , és el conte popular amb que s’identifica l’estança de referència de cada infant.
Aquestes són:
-El Patufet. P1
-Els cargol i l’herbeta de Poliol.P1.
-Els tres porquets. P2
-La rateta presumida .P2.
-El Príncep Granota.P2
Els infants han de retornar la seva experiència que després s’exposarà perquè la tinguin de referent a la seva estança o espais adient per aquest motiu.
Una altra proposta de la maleta viatgera és
.- “El conte viatger”
Els infants prenen a casa el conte de referència de la seva estança.
El prenen divendres fins dijous de la següent setmana, així tenen temps per poder gaudir d’ell uns quants dies.
Dins de la carpeta viatgera hi han unes petites recomanacions de com hem d’utilitzar el material.