Treball d’acrosport per avaluar!

L’objectiu és realitzar un treball motriu en equip en forma coreogràfica amb música, combinant figures d’acrosport amb elements gimnàstics i passos de ball o dansa.

Caldrà filmar-lo (en horitzontal!) i fer-lo arribar a la mestra d’EF.

Cal tenir en compte els requisits següents:

  • Formació d’equips d’entre 4 i 6 alumnes, de la mateixa classe. Triar un nom.
  • Cada equip organitzarà els papers de portor, àgil i ajudant que seran lo més rotatius possible.
  • Cal vigilar les preses i recolzaments, recordant que cal tenir els segments alineats.
  • Duració d’entre 2 i 3 minuts.
  • És obligat formar:
    • 4 figures de dos
    • 3 figures de tres
    • 2 figures de quatre
    • 1 figura de cinc o sis
  • Cada figura haurà de romandre estable durant 3 segons.
  • Les transicions entre figures s’han de fer de forma coreogràfica, utilitzant elements gimnàstics (tombarelles endavant/enrere, equilibris invertits, ponts, rodes laterals, flick-flack, palomes, salt de lleó, etc.) i passos de ball.
  • L’actuació pot ambientar-se triant un tema o una història que s’explica amb la coreografia. També els membres de l’equip poden anar vestits de forma conjunta.
  • Es podrà assajar a les sessions d’EF i a les hores d’esbarjo dins les zones de terra del pati . No és permès d’assajar al gimnàs sense el permís i la supervisió d’un mestre.
  • Trieu les figures que millor us vagin, a la pàgina d’acrosport on podeu imprimir-les.

La data límit de lliurament és divendres 17 de març, mitjançant un llapis de memòria o un enllaç al magatzem de vídeos on estigui allotjat el clip.

Repasseu els consells de com practicar aquest esport a la pàgina dedicada al tema.

A la mateixa pàgina, repasseu també els vídeos dels estudiants d’INEF de Sevilla per agafar idees sobre com muntar les transicions…

Aquest article s'ha publicat dins de General i etiquetat amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *