…perquè ja tenim aquí el Dijous Gras!
I com és tradició a cicle superior, aprofitem per a fer un concurs de Truites i Entrepans!
Aquesta vegada la caminada serà per lloc pla i vorejant conreus. Fins i tot ens podrà acompanyar la Doae amb la seva supercadira! Esperem que carregui a tope les bateries perquè ens esperen uns 9 km d’anar i 9 km més per tornar, o sigui, entre 17 i 18 km! Això no és res, penseu que vau fer els mateixos amb moltes pujades i terreny pedregós…;-)
Així doncs anirem fins a l’Ermita de Paretdelgada. Antiga vil·la romana del s IV dC on es trobaren mosaics pavimentant les habitacions que ara estan colgades al pati de l’ermita. Algun dels marges que la rodegen conserven algun tros de les seves parets.
Sortirem de l’antic aparcament del cinema que hi havia al camí de Valls (en direcció ctra Constantí). Agafarem el PR-C-1 de Reus a Puigpelat que comença al Camí del Burgar i segueix pel Camí de Valls i el camí Travesser. Aquesta vegada no es tracta d’un circuit, per tant haurem de passar pel mateix lloc a la tronada. La major part del camí és pista asfaltada molt planera.
Heu de recordar tots els consells de recomanacions per a una sortida a peu i preparar-vos bé pel Concurs!
I ara una pregunta: si anem caminant a ritme d’entre 4 i 5 km/h aproximadament, quan de temps necessitem per a fer el camí?
restaurante ermita paret delgada from soliddo on Vimeo.