Els nens i les nenes de l’aula d’acollida del CEIP Tibidabo, quan va arribar Sant Jordi, vam llegir la llegenda, vam fer un guió amb els nostres textos, vam assajar moltes vegades i al final, vam representar una obra de titelles als petits de l’escola. Una bona feinada, però ha valgut la pena. Mireu les fotos…










