Tornem a l’hort dels avis!

Per segona vegada l’hort dels avis de Trinitat Nova, a la Casa de les Aigües, ens ha tornat a obrir les seves portes per deixar que l’alumnat de les aules d’acollida del nostre barri el poguessin visitar. L’avi Mílio va ser l’amfitrió.

Aquí teniu algunes imatges de les visites. Hem lliurat als centres un CD-ROM amb  un recull d’activitats per treballar a les aules, abans i després de la visita a l’hort.

horts1 horts2horts3horts4horts5horts6

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *