Per segona vegada l’hort dels avis de Trinitat Nova, a la Casa de les Aigües, ens ha tornat a obrir les seves portes per deixar que l’alumnat de les aules d’acollida del nostre barri el poguessin visitar. L’avi Mílio va ser l’amfitrió.
Aquí teniu algunes imatges de les visites. Hem lliurat als centres un CD-ROM amb un recull d’activitats per treballar a les aules, abans i després de la visita a l’hort.