Dimecres 1 d’abril a la tarda, a l’IES Valdemossa va tenir lloc la segona xerrada sobre bandes urbanes a cà rrec dels mossos d’esquadra. En aquesta ocasió, l’inspector Paradell va comptar amb la col·laboració d’altres col·legues. El nostre agraïment a l’institut per haver-nos deixat fer servir les seves instal·lacions.
 Â