A la fira de Santa Llúcia…

Els nens i les nenes de l’aula d’acollida del CEIP Víctor Català van anar a la Fira de Santa Llúcia, davant la catedral de Barcelona.  Van fer cagar un tió enorme, immens. Aquí podeu veure algunes fotos de la sortida.

Fira de Santa Llúcia

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *