Els nens i les nenes de l’aula d’acollida del CEIP Víctor Català van anar a la Fira de Santa Llúcia, davant la catedral de Barcelona. Van fer cagar un tió enorme, immens. Aquí podeu veure algunes fotos de la sortida.
A la fira de Santa Llúcia…
Leave a reply
