6 de juny de 2008: X Diada de la Pau d’Amics de la Unesco de Barcelona

Com cada any, s’han celebrat els actes de la Diada de la Pau a les Drassanes Reials de Barcelona. Van començar a les 11 del matí amb tallers diversos. Després es van lliurar els premis del certamen literari en llengües d’origen. Una alumna del CEIP Àgora es va endur un dels premis. Vam poder veure els vídeos del Diversa.CAT i finalment va haver un sopar.

Unesco
Unesco2
Unesco3-Rodoreda
L’Aula d’Acollida del CEIP Mercè Rodoreda va assistir a la diada.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *