Com cada any, s’han celebrat els actes de la Diada de la Pau a les Drassanes Reials de Barcelona. Van començar a les 11 del matí amb tallers diversos. Després es van lliurar els premis del certamen literari en llengües d’origen. Una alumna del CEIP Àgora es va endur un dels premis. Vam poder veure els vídeos del Diversa.CAT i finalment va haver un sopar.
![]() ![]()
|
| L’Aula d’Acollida del CEIP Mercè Rodoreda va assistir a la diada. |

