SORTIDA PER “CONÈIXER BARCELONA”
El dia 19 de maig, els alumnes de 5è i 6è de l’Aula d’Acollida del CEIP SANT JORDI varem fer una sortida per conèixer la nostra ciutat. La ruta va començar a l’edifici de La Pedrera, que varem visitar des del soterrani fins al terrat, passant per les golfes. Després el Parc Güell, la Sagrada Família i la platja de la Barceloneta. Per alguns companys va ser la primera vegada que van veure el mar.
Va ser molt divertit i ja estem esperant poder-ne fer d’altres. Us animen a tots a que ho proveu, ja veureu que ho passareu molt bé.



L’escola Sant Jordi té molta sort de tenir un mestre d’Acollida com el Manel Bravo. Ho dóna tot pels seus alumnes. Gràcies!
quE GupOs qUe EsTaisSSss
EN LA PEDRERAAAAAAAAAAAAAAA