Featured

Comencem a caminar cap a Les Planes

Cal pagar-los per banca online o caixer i enviar resguard al correu electrònic del centre abans del 3 de juliol.

Es poden comprar per Iddink o de forma particular.

Més instruccions a la web: Projecte de reutilització de llibres de text

• QUÈ ÉS IDDINK?

És una empresa que té conveni amb l’AMPA de l’Institut Les Planes a la qual es poden comprar els llibres nous o de segona mà.

Més informació a Projecte de reutilització de llibres de text

• NECESSITARÉ MÉS MATERIAL A PART DELS LLIBRES?

El primer dia de classe el professorat informarà els alumnes del material que necessitarà en cada assignatura. El primer dia cal portar una llibreta per anotar tota la informació que es proporcionarà.

Tot l’alumnat ha de tenir una agenda.

• QUINES CARACTERÍSTIQUES HA DE TENIR L’ORDINADOR QUE HE DE PORTAR A LES CLASSES?
    • Windows 10 pro
    • Paquet d’office
    • Disc dur SSD
    • Resistència caiguda d’uns 70 cm
    • Wifi
    • Mida que càpiga a la motxilla per transportar còmodament.

• COM EM PUC FER SOCI DE L’AMPA?

Al setembre l’AMPA us farà arribar un full d’inscripció. Haureu de pagar 10€. En pocs dies els alumnes rebran l’agenda de regal.

• COM PUC SOL·LICITAR EL TRANSPORT I MENJADOR PER AL PROPER CURS?

Enviar al correu del centre l’imprès Sol·licitud servei de transport i menjador abans del 10 de juliol.

A la mateixa web hi ha també les instruccions.

• QUAN I COM COMENÇARÀ EL PROPER CURS?

Està previst que comenci el 14 de setembre. Tan aviat tinguem instruccions del Departament d’Educació, es penjaran a la pàgina web del centre. Us recomanem que la visiteu de tant en tant.

• COM ES CONTROLA L’ASSISTÈNCIA DE L’ALUMNAT?

El  centre disposa d’una aplicació de mòbil per enviar de forma ràpida notificacions de diferents tipus, entre elles les faltes d’assistència. En cas que el vostre/a fill/a falti en rebreu una a primera hora del matí o de la tarda.

Us informareu de com instal·lar-vos l’aplicació i el vostre usuari i contrasenya.

• COM ES DISTRIBUEIXEN ELS ALUMNES EN GRUPS?

Els alumnes de Santa Bàrbara es reparteixen entre els grups que hi hagi, segons les orientacions dels tutors de Primària i l’EAP. Els alumnes de la resta de pobles es distribueixen entre els grups però mai es separen dels seus companys de l’escola de Primària.

• COM PUC DEMANAR BECA?

Els alumnes d’ESO poden demanar beca de llibres, menjador i transport al Consell Comarcal.

A partir de dilluns 29 de juny a la pàgina web del centre hi haurà el formulari per a les beques menjador.

Les de transport es convocaran al mes de setembre.

Les de llibres es convocaran al mes d’octubre.

• HE DE FER LA FEINA D’ESTIU?

Les tutores i tutors de 6è ha posat feina molt recomanable o voluntària als alumnes en funció de les seves necessitats. En arribar a l’Institut el professorat la recollirà i es tindrà en compte per a la nota de l’avaluació inicial (10%).