Hola de nou!

Hola a tothom! Som els alumnes de 5è A i després de dubtar entre molts noms de monuments i llocs emblemàtics de Catalunya finalment vam votar per dir-nos Casa Batlló.

Tornem a l’escola amb molta il·lusió però ens hem trobat un curs ben diferent: comencem amb la jornada intensiva i uns quants dies abans. Això sí, sense mascaretes ni restriccions. Podem barrejar-nos amb els companys d’altres cursos i retrobar companys que no hem vist gaire últimament.

Som deu nens i vuit nenes molt alegres, esportistes i sobretot molt competitius. Aquest any tenim el nostre primer tutor noi que és l’Adrià. També ens farà l’Anglès, i per la classe hi passaran en Sergio, la Mireia, la Gemma, la Judith, l’Alèxia i la Judit B.

Com que anem creixent ja no tindrem alcalde a la classe ja que el canviem per un president i diversos consellers. Això ens portarà a estudiar l’organització del parlament, i entre altres sortides també el visitarem.

Durant el curs us anirem explicant com ens va i quines activitats anem fent, així que estigueu ben atents al bloc!