INVESTIGUEM…

Aquest 2n trimestre, a coneixement del medi, com que estem estudiant els rius, l’ aigua, etc.. hem volgut fer un experiment relacionat amb la salinitat del mar.
Vam llegir un article que explicava que hi ha mars més salats que d’altres i estàvem molt encuriosits per descobrir perquè la Mar Morta les persones hi flotaven.
Va ser un experiment molt interessant i només vam necessitar sal, una cullera, aigua, pots de vidre i ous de guatlla.
Vam observar que si tirem una mica de sal a dins de l’aigua no s’apreciava gairebé cap canvi. Però si anàvem afegint més sal, l’ou de mica en mica començava a flotar fins que al final surava.
I us preguntareu… COM POT SER POSSIBLE? Doncs perquè en afegir sal a l’aigua, augmenta la densitat del líquid. L’ou sura quan la seva densitat és menor que la del líquid.
Mireu, mireu què vam fer!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *