Últim dia al Delta

Finalment, us passem l’enllaç de l’últim dia de colònies. Vam poder gaudir d’un passeig molt agradable en vaixell on gairebé vam arribar a la desembocadura del riu Ebre. També com podeu veure a les fotos, l’últim àpat va ser molt especial, ens van delir amb un arròs boníssim!

Han estat uns dies fantàstics, molt divertits i plens d’emocions. Estem convençuts que les nenes i nens de 6è recordaran amb molta il·lusió aquest viatge i el seu pas per Les Escoles de Gurb.

https://photos.app.goo.gl/GaT9MwTQVUG4C2qk7

2n dia viatge al Delta

Avui hem començat el segon dia al Delta agafant forces amb un bon esmorzar per tenir energia pel dia tan intens que ens esperava.

Al matí hem fet una activitat als camps d’arròs on ens han ensenyat a plantar l’arròs i la seva tècnica, hem buscat crancs i també ens han ensenyat una espècie invasora que es diu cargol poma. Després hem tornat a l’hotel a refrescar-nos a la piscina i a carregar-nos  d’energia amb un bon dinar. Amb la panxa ben plena, i això si, amb una mica de calor, hem començat el passeig amb bicicleta. Hem arribat a l’Illa de Gràcia i com que la calor seguia apretant, ens hem remullat a cop de manguera. Al tornar a l’hotel la piscina ens esperava i l’hem gaudit de valent. I per fi la nit més esperada: l’Edurne, en Risto i en Dani Martínez han jutjat durament les actuacions de la primera edició del “Gurb talent show: Delta edition”. Finalment un parell de DJ’s de 6è han amenitzat la segona part de la nit a les carpes de l’hotel. Ja ben cansats, una mica de xarrera i a dormir.

Cliqueu l’enllaç per veure les fotos:

https://photos.app.goo.gl/TEmMrvq6Bed3DYDc8

1r dia viatge al Delta

Després de molt esperar aquest moment, avui hem començat el viatge de final d’etapa al Delta.

Ha estat un dia molt intens on hem començat fent un llarg viatge i tot seguit ens hem instal·lat a l’hotel. Abans de dinar hem pogut fer un banyet a la piscina de l’hotel. Tant les habitacions com el menjar ens està agradant molt.

A la tarda hem fet l’activitat de perxar, i podem dir que alguns sembla que hagin fet tota la vida, quin estil! Després de perxar hem fet un bany a la platja per acabar-nos de refrescar i ja després de tanta activitat hem anat a l’hotel a dutxar-nos, sopar i preparar-nos per l’acivitat de nit.

Finalment per acabar el dia, hem fet un bingo molt divertit amb alguns premis i tot pels guanyadors de les partides.

Aquí teniu un recull de les fotos del primer dia:

https://photos.app.goo.gl/LQwKh6WEN3XNmyhNA

Ara ja toca descansar i agafar forces per demà. Bona nit…

Juguem a Rugbi

El dilluns 9 de maig, els alumnes de 6è de les Escoles de Gurb, van començar a fer Rugbi. Amb els monitors Dídac i Txell vam aprendre com jugar i les principals regles del joc: com es fa punt, com es passa la pilota, què s’ha de fer quan tens la pilota, com es xuta…

També vam aprendre a placar, primer uns cilindres d’espuma grans, i després als companys. Vam fer molts mini jocs perquè aprenguéssim a jugar bé a Rugbi.

A la segona i última sessió, més cap al final, vam fer un partit, equip contra equip. Vam començar sense massa acció, però, al final hi van acabar havent placatges i fins i tot vam fer una melé. Vam acabar 3 a 1, va ser molt divertit.

Per cert, al final de cada sessió anàvem tots a la font i ens mullàvem fins a acabar xops. Ha sigut molt entretingut.

Moltes gràcies per ensenyar-nos.

Alumnes de 6è.