Hola famílies!!!
Hem passat un súper dia enmig de la natura!
Al matí hem fet una caminada des del Coll de la Creueta fins a la Cova de la Tuta, pel camí hem tingut la sort de veure algun isard, marmotes, voltors… Hem dinat de picnic i després hem entrat a la Cova, que és un lloc molt fosc i humit, i ens han explicat la llegenda d’en Jep i el gat, també hi hem vist un ratpenat!!
Sortint de la cova hem continuat el camí fins a la casa de colònies. Després d’instal·lar-nos a les habitacions i fer un bon sopar, els monitors ens tenien preparat un divertit joc de nit. Ara és hora de descansar, que demà ens esperen més aventures!!
Que bé!!!! Ara a descansar. Disfruteu. Petons i abraçades. Familia Gabarrós-crespi.
Que bé!! Estem molt contents de tenir notícies vostres i que hagueu passat un dia tant divertit. Acabeu de disfrutar d’aquestes 2 dies que encara us queden de colònies! Petons a tots!
Veig que us ho esteu passant d’allò més bé! Ja ens explicareu l’experiència d’entrar en una cova!
Acabeu de gaudir dels 2 dies que queden!
Marc, t’enviem una abraçada ben forta tota la família!
Holaaa!!!! Ja veiem que us ho esteu passant pipa, doncs continueu així que de les colònies us en enrecordareu sempre.
Arlet, gaudeix d’aquests dies al màxim i fes moltes fotos perquè ens puguis explicar com ha anat amb tot detall.
Et trobem molt a faltar princess!!!!
T’enviem un súper petonas!!!!!
Èrik, Arai, Papa i Mama
Hola!!! Que bé que us ho passeu!!
Gràcies per les fotos!
Disfruteu molt!!
Un petó ben fort per l’Arnau Culí.
Hola a tots avui segon dia de colònies
aprofiteu a tope que l.ho bó s’acaba ràpit !!!
Bona nit petons per a tots i un petó súper per a tú Dani ,fins demà .
Adeuuuuuu!!!!!!
Hola a tots i Elsa
Suposo q esteu súper bé!!!! Ja s’acaba acabeu de disfrutar el màxim
La casa està buida sense tu.
T’estimem ❤️
Papa mama (Siena)