El medi ambient – 24/02/2009
Granollers i Terrassa representen dos models diferents de promoció de l’ús de bicicletes públiques.
Per veure el reportatge, clica sobre la imatge.
El medi ambient – 24/02/2009
Granollers i Terrassa representen dos models diferents de promoció de l’ús de bicicletes públiques.
Per veure el reportatge, clica sobre la imatge.
Valor afegit – 14/10/2008
Joachim Voth, professor de la UPF i historiador econòmic especialitzat en mercats financers, ens ajuda a entendre si la crisi actual és comparable a la del 1929.
Per veure l’entrevista, clica sobre el dibuix.
Valor afegit – 04/03/2008
Consumisme i creixement econòmic han anat agafats de la mà en els últims vint anys. El consum ha passat a ser un tret identitari de la personalitat del qual no s’escapen ni els més crítics. I, com a alternativa, hi ha corrents que intenten potenciar altres activitats, com les culturals, que estiguin al marge de les compres. Psicòlegs, sociòlegs i altres experts ens ajuden a analitzar el tema.
Per veure el reportatge, clica sobre el dibuix.
Fábrica de Ideas de TVE. La 2. 30/01/2009
En aquest programa s’analitzen dues empreses: Planta Cactácea, una firma de diseny de joies, i Kitchenette, un nou negoci que es fa càrrec dels mobles, quan fem obres en la cuina. Es presenten dos invents: Shoes Rain i Carpiflex. Coneixem als fundadors de Lorpen, empresa líder a Espanya en mitjó tècnic i de muntanya, i visitem les instal·lacions de Metro de Madrid.
En aquest reportatge, “El medi ambient” descobreix que el PIB, el producte interior brut, és un indicador econòmic amb moltes mancances, ja que es basa en recursos no renovables com ara la pesca.
Per veure el reportatge clica sobre la icona
Valor afegit – 23/12/2008
Aquest trosset de paper que s’enganxa i es desenganxa fàcilment és l’últim enginy de la sèrie que hem dedicat a la història de la innovació.
Per veure el reportatge clica sobre la icona.
Valor afegit – 13/01/2009
La corresponsal de Televisió de Catalunya a Londres, Anna Jover, ens explica l’ambient de crisi que es viu a Londres, la capital financera d’Europa.
Clica sobre la imatge per veure el reportatge.
Reportatge de Valor Afegit – 14/01/2009
Reportatge especial sobre una de les empreses catalanes més conegudes arreu, Mango. En una de les poques ocasions en què es permet entrar una càmera a companyia. Ensenyem tot el procés de creació, producció i distribució que fan entendre l’èxit de la marca.
Clica sobre la icona.
Valor afegit – 10/06/2008
Amb els preus pels núvols, quin paper poden jugar les marques blanques? Creix el consum d’aquests productes, amb preus més competitius, sovint, amb la mateixa qualitat. Com es fabriquen? Quina presència tenen al mercat? Fan sentir al consumidor més “espavilat” perquè gasta menys?
Per veure el reportatge clica sobre la icona.
![]() |
La immobiliària catalana Habitat acaba de protagonitzar la segona suspensió de pagaments més gran d’Espanya, després de Martinsa-Fadesa. Per què i com s’ha arribat a aquesta situació?
Per veure el reportatge clica sobre la icona.