Nois i noies de 3r A: espero l’adreça dels vostres blocs.
A veure qui és el primer!
No us oblideu de signar els comentaris que, si no, no sé qui sou!
Nois i noies de 3r A: espero l’adreça dels vostres blocs.
A veure qui és el primer!
No us oblideu de signar els comentaris que, si no, no sé qui sou!