Haiku

Animeu-vos a buscar haikus i enviar-los.

El primer ens l’ha trobat en Jesús. És preciós:

A l’aire, nu

amb llum de lluna

i una mica de tu.

El meu mar ple
de goig, de fantasia,
de tu també.

 Al llit, tots dos
fent dels somnis, raons
al fons del cos.
 
Tot aquest vel
cosit amb els records,
és el meu cel.

6 thoughts on “Haiku

  1. Jesús Muñoz

    Tot hi va en una:

    és tard; si miro al cel,

    hi veig la lluna.

    Obre la nit

    la llum que es fa rodona,

    i tu dormint.

    Sempre el mateix

    quan arriba aquesta hora

    del dia que ens deix.

    S’obre la nit.

    La llum es fa rodona,

    i tu…, dormint!

  2. Carlos López

    Retorno.
    En el jardí hi han flors
    que no conec.

    Mentres conversen
    l’avi i l’avia
    es tiren pets.

  3. Carlos López

    Reconèixer-se

    Reconoixèr-se

    es marcar l’ individualidad

    dentre del génere:

    pot ser

    tu i una mica de llum

    pot ser

    jo i una mica de tu

    però tots dos

    ho hem de fer junts

    i tots dos hi hem de ser

    junts

  4. ivan garcia

    La lluna brilla
    la finestra oberta
    no badis, estudia!

    una petita reflexió, xD

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *