La Sínia sota la neu

La vella Quaresma

La Montse Escoi (http://blocs.xtec.cat/racotic/)ens convida a posar en el nostre bloc la vella Quaresma i a observar com cada setmana li van tallant un peuet fins que arribi la Setmana Santa:

vella.gif

Ens ha visitat el Rei Carnestoltes

Avui, com cada any, hem rebut la visita del Rei Carnestoltes.

Ens ha deixat les ordres que hem de complir demà dijous, divendres al mati i

divendres a la tarda.  El tema d’aquest any és “Els oficis”.

Les ordres són:

Dijous 10oficis

Per començar el Carnaval,
portarem un davantal,
igual que el Ferran Adrià,
per posar-nos a cuinar.

Divendres 11 matí

Per alegrar aquest matí
t’hauràs de guarnir amb flors
i així l’escola estarà
plena d’olors i colors

Divendres a la tarda

Paletes, fusters, i metges,
cuineres i jardiners,
policies i bombers:
tothom es disfressarà
de l’ofici que ha triat.

Convocatòria Beques Colònies Escolars per al curs 2009-2010

colxnies_419066970Fins al dia 26 de març teniu temps per demanar beca per a les colònies.

Teniu la informació aquí:
Beques colònies Ajuntament

30 de gener, Jornada de Portes Obertes

Aqui teniu una presentació amb la informació més destacada que es donarà en aquesta reunió.

Teniu tota la informació a la pestanya “Preinscripció 2010-11”

Avui podeu visitar les noves instal·lacions

Tot i que encara no hi ha data per a la inauguració oficial de les noves instal·lacions de l’escola, avui, de 17 a 18 hores, totes les famílies esteu convidades a fer un tomb per l’edifici gran.
Veureu el menjador, la cuina, el gimnàs, les aules de p5…

DIA DE SANT JORDI 2008

Aquest any el dia de Sant Jordi ha caigut al bell mig de la Setmana Cultural. Tots els cicles de Primària van fer els Jocs Florals; al Parvulari van posar la biblioteca a la terrassa, amb els llibres que havien portat les nenes i els nens de casa.

Les classes de cinquè i sisè van anar a les classes de 2n i 3r a representar-hi la llegenda de Sant Jordi… in english! Les mestres de parvulari també van representar aquesta llegenda per als nens i les nenes del seu cicle.

A les cinc, a la pista, hi va haver el berenar intercultural, l’actuació d’una conta-contes i la paradeta de llibres, tot gestionat per l’AMPA.

Setmana cultural

Del 21 al 25 d’abril fem la setmana cultural. Aquí podreu veure una petita mostra de totes activitats.

+Mates a Sant Cugat

Ràdio Sant Cugat recull la notícia de la final del Fem Matemàtiques  (i del +Mates).

Els quatre alumnes de la nostra escola que hi van anar van fer un paper brillant: de fet,  el grup on, juntament amb alumnes d’altres escoles, hi havia el Dani Villodres, va guanyar en la seva categoria.  Felicitats un cop més!

Visita a la casa de colònies amb les famílies de P-3

can mata

El passat dissabte 5 d’abril, les famílies i les mestres de p-3 van fer una visita a Can Mata, a Saifores, la casa on aniran de colònies els dies 7, 8 i 9 de maig. Nenes, nens, mares i pares poden conèixer una miqueta la casa i el què es farà durant les colònies.