Infantil

● A Infantil, per tal d’adequar-nos a les necessitats de l’alumnat, treballem de manera molt manipulativa. Per tant, no utilitzem llibres en aquesta etapa, ja que busquem treballar la part més experiencial establint una bona base pels aprenentatges.

● A conseqüència de la pandèmia, hem adaptat els espais d’aprenentatge on es barrejaven els grups, en microespais dins de la classe, respectant així els grups bombolla. Alguns d’aquests microespais són art, construccions, joc simbòlic, llengua, comunicació, conceptes matemàtics…

● Els nens i nenes han estrenat les seves caixes personalitzades per guardar tot el seu material. Així tot queda endreçat i recollit!

● Al pati d’infantil l’alumnat també ha estrenat nous jocs. Les famílies han fet una cuineta amb palès ben bonica, a tots els infants els hi encanta jugar amb ella. I això només és el principi, ja està en camí la creació d’una botiga ben xula!

● Als matins les nenes i nens fan una petita assemblea on s’explica el que farem durant el dia, a vegades fins i tot en anglès! L’alumnat també aprofita aquest moment per explicar les seves pròpies inquietuds.

● Cada any l’escola treballa algun tema o personatge històric des d’EI3 fins a 6è: Tàpies, Picasso, Frida Kahlo, les teixidores de la Sedeta, la Yayoi Kusama… Aquest 2021 durem a terme activitats sobre Dalí!

● Els infants es diverteixen molt a l’hora de fer psicomotricitat amb mig grup, tant al pati com a l’aula de psicomotricitat.

● També els agrada fer música a l’aula de psicomotricitat. Es mouen tot aprenent cançons i danses.

● Durant aquest curs l’alumnat no podrà ajuntar-se amb els seus padrins de lectura, els trobaran molt a faltar!