Sortides CI 1r Trimestre

Aquest trimestre els infants de 1r i 2n hem dut a terme moltes sortides!

A principis d’octubre vam anar a la Casa Mogent (Llinars del Vallès) i vam fer uns tallers sobre diferents oficis: cuiner, fuster, esportista i terrissaire. Ens ho vam passar molt bé i ens vam endur una medalla i una magdalena a casa.

Al novembre els nens i nenes de 1r van rebre la visita de dues agents de la Guàrdia Urbana. Van dur a terme un taller anomenat “El carrer i tu”. Es van resoldre preguntes dels infants i els hi van ensenyar que fan servir per fer la seva feina. Utilitzen un aparell per comunicar-se, sabeu quin és? Que interessant!

El passat 24 d’octubre els nens i nenes de cicle inicial van visitar el temple de la Sagrada Família l’obra més important de l’artista i arquitecte Antoni Gaudí. Van fer un taller per descobrir les diferents parts arquitectòniques de la basílica (columnes, vitralls, escultures i relleus).

El 12 de desembre en obrir el calendari d’Advent vam trobar una consigna per buscar el Tió! Vam pensar que com és un tronc, el Tió estaria amb altres troncs i l’únic lloc on hi havia troncs a l’escola era al pati d’Infantil. Vam arribar i ens vam trobar una carta de l’oncle Buscall que ens deia que el Tió havia marxat a la muntanya i que s’havia perdut. Llavors ens vam dirigir cap a la muntanya. Pel camí, ens vam trobar una altra pista que deia que havia agafat fred, s’havia posat malalt i havia anat a un hospital. L’hospital que teníem més a prop era el de Sant Pau.

Aquest article ha estat publicat en - ESCOLA, 1r (Primer), 2n (Segon), Cicle Inicial. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.