Sortides Educació Física

Aquest trimestre hem realitzat dues sortides d’Educació Física, han estat molt interessants i ens ho hem passat d’allò més bé.

El dijous 26 d’octubre l’alumnat de 6è vam anar a Can Dragó per gaudir d’una jornada d’atletisme compartida amb alumnat de l’escola Univers.

Vam practicar una jornada d’atletisme executant diverses proves: velocitat 60m, resistència, cursa de 800 m, salt d’alçada, salt de llargada i llançament de pes. Vam participar de forma activa i ens vam divertir molt.

El passat 17 de novembre l’alumnat de 5è vam anar al Parc de la Creueta del Coll i vam gaudir d’una jornada d’esport inclusiu amb altres escoles del barri de Gràcia. Vam posar en pràctica diferents esports: bàsquet en cadira de rodes, boccia, jocs de sensibilització, vòlei assegut, circuit d’invidència, hockei adaptat amb esportistes de diferents disciplines. Vam conèixer també al Juanjo Mendez, esportista paralímpic ciclista campió olímpic, i amb un esperit de superació brutal.

L’alumnat s’ha pogut posar en la pell d’aquestes persones, i veure que amb ganes, esforç i constància tot es pot arribar a conseguir. Va ser una experiència molt enriquidora.

Aquest article ha estat publicat en 5è (Cinquè), 6è (Sisè), Cicle Superior, Educació Física. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.