Sortides a Educació Infantil

A Infantil ens agrada gaudir de la natura i de totes les possibilitats que ens ofereix sortir de l’escola.

La classe dels Cocodrils d’I3 hem anat a visitar la Sagrada Família, que està vinculada amb el projecte d’escola d’Art Integrat. Vam gaudir molt de la sortida i ens va encantar observar i tocar les portes amb elements de la natura. També vam gaudir molt jugant al parc després de la visita!

La classe dels Pirates hem anat a la ludoteca de la Sagrada Família, ha estat molt divertit i hem gaudit de totes les propostes. Ens ha encantat tot el material que tenen allà!

Els nens i nenes d’I4 i I5 hem anat al parc del Corredor i al Montnegre. En aquesta sortida hem gaudit de la natura i hem après moltes coses sobre els arbres, les pedres, les plantes, els ocells i diversos animals que viuen allà… Ens ho hem passat d’allò més bé!

A més, els infants de la classe dels unicorns (I5) hem tingut la visita de la guàrdia urbana a l’aula i ens han ensenyat actuacions bàsiques de seguretat viària i les tasques dels serveis d’emergència (policia, bombers i ambulàncies). La visita ha sigut molt interessant i fins i tot ens han ensenyat com sona la sirena de la moto!

Aquest article s'ha publicat dins de - ESCOLA, Educació Infantil, EI 3, EI 4, EI 5 i etiquetat amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.