PROTAGONISTES

PROTAGONISTA: “EL LLIBRE DE LES PARAULES BONIQUES”

L’activitat de protagonista és un treball que fem a la nostra escola al llarg del segon cicle d’Educació Infantil per tal de desenvolupar l’educació socioemocional dels infants. Han de ser capaços de conèixer i explicar dades i anècdotes de la seva vida, així com els seus interessos, gustos, preferències…

Partint de les característiques evolutives i maduratives dels nens i nenes d’I.5 anys el treball de protagonista es concreta de la següent manera:

A la classe: El llibre de “LES PARAULES BONIQUES”

Cada nen i nena de la classe ha dedicat una estoneta a pensar en el company o en la companya protagonista i ha escrit una paraula/frase bonica dedicada a ell o a ella, i així hem anat confegint el nostre llibre.

Des de casa també heu participat preparant uns murals/llibrets preciosos de “LES COSES QUE ELS HI SURTEN MILLOR”.

El que hem aconseguit és que els infants han après a presentar-se davant del grup classe acceptant les seves pròpies característiques i respectant realitats diferents de les seves. També han estat capaços/ces de detallar quines coses saben fer millor per fomentar diferents valors i hàbits (col·laborar, ajudar, compartir, estimar…).

Ha estat molt emotiu observar la carona de felicitat de tots i totes els i les protagonistes quan els hi llegíem les paraules/frases que la resta de nens i nenes els hi havien dedicat.

El llibre original el guardarem a l’escola i a casa us arribarà una còpia per tal que tingueu un bon record.

GRÀCIES, famílies dels CORS per la vostra comprensió, paciència, col·laboració, complicitat i afecte que m’heu demostrat durant aquest curs.

Desitjo que el pas a l’Educació primària (a P6, com diu algú de la classe) sigui el més planer possible.

Aquí em tindreu pel que us faci falta i estigui al meu abast.

GRÀCIES de nou i gaudiu de l’estiu amb els vostres fills i filles que són meravellosos.

US ESTIMO!!!

Bego

Aquest article s'ha publicat dins de EI 5 i etiquetat amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.