Enguany torna la tècnica del Stop Motion als espais d’aprenentatge del Cicle Mitjà. L’alumnat de 3r i 4t ha dut a terme uns projectes creatius on han pensat i desenvolupat històries basades en seqüències d’imatges amb l’ajuda d’iPads i l’app Stop Motion Studio pro.

L’alumnat d’educació infantil ens ha deixat ninos, cotxes i d’altres materials que ens han permès fer volar la nostra imaginació. Els iPads ens han servit per cobrir la part tècnica i poder fer-nos fàcil aconseguir el nostre objectiu.

A continuació us deixem les creacions que han fet els diferents grups de treball. Esperem que us agradin!  😆

Feu clic per veure tots els projectes resultants

Aquest article s'ha publicat dins de 3r (Tercer), 4t (Quart), Cicle Mitjà i etiquetat amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.