St. Patrick’s day CS

The 17th of March is a very important day for Irish people, and it is celebrated it in different ways and all around the world.

This year, the students of 5th and 6th grade learned about it and got to try dancing some ceili (social dances) as you can see in the videos. Would you like to try it too?

El 17 de març és un dia molt important pels irlandesos i les irlandeses, per això se celebra de maneres diferents i arreu del món.

Aquest any, l’alumnat de 5è i 6è ha après sobre aquesta tradició i ha provat de ballar alguns ceili (danses socials) tal com podeu veure als vídeos. Us agradaria provar-ho?

Aquest article ha estat publicat en 5è (Cinquè), 6è (Sisè), Cicle Superior, English, Festes, Fotos. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.