1r Motxil·la activitat física

Durant aquest curs hem  reprès  a  la classe de 1r la motxilla de l’activitat física. És una activitat que hem portat a terme al llarg de tot el curs per tal d’incentivar als alumnes de 1r a practicar activitat física, amb amics o familiars durant el seu temps de lleure. Cada alumne ha  disposat de la motxilla durant un cap de  setmana segons el calendari establert a inici de curs.

A més, hem demanat a l’alumnat que aportin una o més fotografies o vídeos on es vegi que estan practicant activitat física amb el material de la motxilla. Aquesta activitat contribueix a l’assoliment de la competència 8 de la Dimensió joc motor i temps de lleure. Practicar activitat física vinculada a l’entorn com una forma d’ocupació del temps de lleure.

Us volem felicitar a totes les famílies i alumnat del 1r  pel bon ús que heu fet i les fotografies aportades.

Feu clic per veure el vídeo.

Aquest article ha estat publicat en - ESCOLA, 1r (Primer), Cicle Inicial, Educació Física. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.