PROTAGONISTA:”EL LLIBRE DE LES PARAULES BONIQUES” (EI5)

L’activitat de protagonista és un  treball que realitzem a la nostra escola  al llarg del segon  cicle d’Educació Infantil per tal de desenvolupar l’educació socioemocional dels infants. Han de ser capaços de conèixer i explicar dades i anècdotes de la seva vida, així com els seus interessos, gustos, preferències…

Partint de les característiques evolutives i maduratives dels nens i nenes d’EI.5 anys  el treball de protagonista es concreta de la següent manera:

A la classe: El llibre de “LES PARAULES BONIQUES”

Cada nen i nena de la classe ha dedicat una estoneta a pensar en el company o en la companya protagonista i ha escrit una paraula/frase bonica dedicada a ell o a ella, i així hem anat  confegint el nostre llibre.

Des de casa també  heu participat preparant uns murals/llibrets preciosos de “LES COSES QUE ELS HI SURTEN MILLOR”

El que hem  aconseguit és que els infants han après a  presentar-se davant del grup classe acceptant les seves pròpies característiques i respectant realitats diferents de les seves. També han estat capaços/ces de detallar quines coses saben fer millor per fomentar diferents valors i hàbits (col·laborar, ajudar, compartir, estimar…).

Ha estat molt emotiu observar la carona de felicitat de tots i totes els i les protagonistes quan els hi llegíem les paraules/frases que la resta de nens i nenes els hi havien dedicat.

El llibre original el guardarem a l’escola i a casa us arribarà una còpia per tal que tingueu un bon record.

Feu clic per veure el vídeo.

GRÀCIES, famílies de l’Arc de Sant Martí  per la vostra comprensió, paciència, col·laboració, complicitat i afecte que m’heu demostrat durant els cursos que hem compartit.

Desitjo que el pas a l’Educació primària (a P6, com diu algú de la classe) sigui el més planer possible.

Aquí em tindreu pel que us faci falta i estigui al meu abast.

GRÀCIES de nou i gaudiu de l’estiu amb els vostres fills i filles que són meravellosos.

US ESTIMO!!!

Bego

Aquest article ha estat publicat en Educació Infantil, EI 5. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.