Jocs Florals

Divendres vam celebrar Sant Jordi a l’escola. Al matí vam anar al Centre Cívic i vam estar tots junts, sense mascaretes (ja teníem moltes ganes), fent escola i gaudint d’aquest dia tan especial. Primer, l’alumnat més gran de l’escola va llegir els contes que educació infantil havia preparat amb molta il·lusió. Després, es van entregar els premis dels poemes que havien fet els alumnes de primària, tots els infants s’han esforçat a fer uns poemes ben macos i bonics. Per acabar, vam fer l’entrega dels premis del Cercallibes i Fotollibres, des d’aquí volem agrair a la mare del Guerau, l’Olga Narbona, tota la feina que ha portat a terme i totes les activitats que ha desenvolupat per promoure el foment de la lectura en els nens i nenes de l’escola.

Després de pati vam fer l’intercanvi de llibres on el temps ens va acompanyar i vam poder fruir de la lectura a l’aire lliure.

Esperem que hàgiu gaudiu d’una bona diada en família,

Equip docent

Recursos online per celebrar Sant Jordi! - Portal d'Activitats Educatives de Catalunya

Cliqueu per veure les fotos.

Aquest article ha estat publicat en - ESCOLA, 1r (Primer), 2n (Segon), 3r (Tercer), 4t (Quart), 5è (Cinquè), 6è (Sisè), Cicle Inicial, Cicle Mitjà, Cicle Superior, Educació Infantil, EI 3, EI 4, EI 5, Festes. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.