Fruitometre de Novembre

Benvolgudes famílies .

Aquest mes de novembre el resultats del fruitometre han esdevingut molt bons. En total l’alumnat de primària ha fet un consum de 1929 peces de fruita. S’ha de dir que la REPERA, continua estant a gust en la classe de 1r,doncs l’alumnat ha establert una marca de 443 peces de fruita, mantenint-se al capdavant. La resta de cursos  han anat també obtenint bons resultats i apropant-se a aconseguir la repera.

Aquest mes han aparegut LES TRES BESSONES, a les diferents classes d’E.I. en forma d’alvocats, fruites que s’han quedat a la classe per anar comprovant que també  els esmorzars saludables amb fruita comencen des de ben petits. S’ha de dir que les han batejades amb els següents noms: El Senyor Pinyol, la classe d’E.I.3, Pepelolo la classe  E.I.4 , Cuqui,la classe d’E.I. 5.

Aquí us deixem les imatges.

Aquest article ha estat publicat en - ESCOLA, 1r (Primer), 2n (Segon), 3r (Tercer), 4t (Quart), 5è (Cinquè), 6è (Sisè), Cicle Inicial, Cicle Mitjà, Cicle Superior, Educació Física, Educació Infantil, EI 3, EI 4, EI 5. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.