Propostes hora d’esbarjo del matí

Fa ja un temps els infants de primària de l’escola estan gaudint, a l’hora de l’esbarjo del matí, de caixes amb diferents propostes.

Com ja sabeu, estem oferint als infants diverses opcions en funció del dia de la setmana: jocs de taula, pintura i  llibres de lectura, material per fer jocs amb material reutilitzable que ha elaborat l’alumnat mateix i jocs de moviment.

Els infants i l’equip docent estem valorant molt positivament aquesta iniciativa!

Volem agrair des d’aquí a totes les famílies que ens heu fet donacions, en especial, a la família de la Valentina de segon de primària que ens ha fet una dotació de llibres ben maca pels diferents cicles del centre.

Us deixem un petit recull de fotografies perquè pugueu veure com gaudeixen els vostres fills i filles.

Cliqueu per veure més fotos.

Aquest article ha estat publicat en - ESCOLA, 1r (Primer), 2n (Segon), 3r (Tercer), 4t (Quart), 5è (Cinquè), 6è (Sisè), Cicle Inicial, Cicle Mitjà, Cicle Superior. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.