Torna el fruitometre curs 21-22

Benvolgudes famílies de primària.

Continuem amb la campanya  que promou els esmorzars i hàbits saludables i les fruites han tornat per instal·lar-se als diferents cursos.  Durant el mes d’octubre, el Fruitometre  a l’hora d’esmorzar ha començat a funcionar i l’alumnat de primària ha fet un consum de 1736 peces de fruita. Enhorabona a les diferents   diferents classes de l’escola, en especial a la debutant, en aquest apartat , de 1r que ha trencat totes les marques i en un sol mes l’alumnat ha portat per consumir 419 peces de fruita, i s’ha endut la Repera a la seva aula.

Aquí us deixem un recull de l’entrega de premis i diplomes.

Aquest article ha estat publicat en - ESCOLA, Cicle Inicial, Cicle Mitjà, Cicle Superior, Educació Física. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.