Protegim les escoles (4t)

Projecte Protegim les escoles – AFA lavíniaLa nostra escola ha estat seleccionada per participar en el programa “Protegim les escoles” i aquest estiu es preveu fer una transformació de l’entorn escolar per pacificar l’espai i d’aquesta manera aconseguir reduir la contaminació, millorar els accessos i ampliar les zones d’estada i del verd, incorporant nou mobiliari urbà: bancs, jardineres…

El  dimecres 29 de setembre van venir de l’Ajuntament de Barcelona a parlar amb la classe de 4t sobre l’avantprojecte i els van demanar la seva opinió, ja que són ells qui realment viuen aquest espai i l’entorn del nostre centre. L’alumnat va escoltar la proposta que feien les arquitectes i van fer peticions i propostes de canvi per acabar de definir el que serà el nou entorn protegit de la nostra escola.

No us perdeu les imatges de la sessió de treball del grup de 4t amb l’equip de l’Ajuntament.

Feu clic per veure totes les fotos

Més informació sobre el projecte a: Web de l’Ajuntament de BCN – Protegim les escoles

Aquest article ha estat publicat en - ESCOLA, 4t (Quart), Cicle Mitjà. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.