Fruitometre juny i totals

Benvolgudes famílies.

Aquí teniu els resultats del FRUITOMETRE del mes de juny i l’entrega de premis. Ha continuat la classe  de 1r, mantenint la Repera, però molt a prop li han seguit la classe de 2n amb la pinya de por i 5è amb la poma evolutiva .Hem tancat les dades per poder fer el recompte el divendres 18 de juny, i poder fer-ne els diplomes i el còmput de resultats. Aprofitem  també per  mostrar-vos les dades  totals i les gràfiques i diagrames de barres del còmput total per classe de fruita consumida durant el curs 20-21 des d’octubre fins a juny, amb un total de 12513 peces de fruita . Felicitem a tot l’alumnat de l’escola per incloure en el seu esmorzar una peça de fruita i fomentar els esmorzars saludables i ajudar a seguir una dieta equilibrada i un estil de vida saludable.

Disfruteu de l’estiu i bones vacances. Sigueu actius amb salut i seny.

Aquest article ha estat publicat en - ESCOLA, 1r (Primer), 2n (Segon), 3r (Tercer), 4t (Quart), 5è (Cinquè), 6è (Sisè), Educació Física. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.