6è BIATLÓ

El passat dimecres 2 de juny l‘alumnat de 6è vam tornar a poder gaudir d’una sortida presencial d’E.Física. En aquest cas, va ser la Biatló a les piscines Picornell i Anella Olímpica. Activitat organitzada per l’IBE (Institut Barcelona Esports) , amb totes les mesures de seguretat adients. Vam ser una de les 50 escoles  de Barcelona que hi vam participar. La Biatló consisteix en fer 2 proves consecutives, primer nedar 2 piscines de 25 metres i després sortir de l’aigua i fer una cursa a peu de 1500 metres. L’alumnat hi tenia moltes ganes de participar i fins i tot els nervis alguns els van traïr a l’aigua i em deien que semblava que els costés més nedar , fet normal, perquè és aquell neguit i ganes de fer-ho bé. Un cop sortien de l’aigua, havien de calçar-se i posar-se la samarreta i realitzar la cursa a peu fins l’arribada. El dia va acompanyar i ens ho vam passar d’allò més bé. Aquí us deixem imatges de l’esdeveniment.

Aquest article ha estat publicat en 6è (Sisè), Cicle Superior, Educació Física. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.